Co Vás čeká?

  • zajišťování nákupu materiálů, dílů a služeb dle požadavků
  • jednání s dodavateli
  • výběr a hodnocení dodavatelů, evidence schválených dodavatelů
  • vystavování objednávek
  • kontrola správnosti přijatých faktur
  • provádění a vyřízení reklamačního řízení
  • kontrola a udržování schválených nákupních cen a obchodních podmínek

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

– SŠ vzdělání

– znalost anglického jazyka

– znalost práce na PC (MS Word, Excel)

– řidičský průkaz skup. B

– komunikační dovednosti, pečlivost, asertivita

Co vám můžeme nabídnout

– 22 dnů dovolené

– možnost kariérního růstu

– stravování v závodní jídelně/stravenky

– příspěvek na životní a penzijní pojištění

-příspěvek na dovolenou, věrnostní prémii aj.


Pošlete nám životopis :)


(i) Odesláním životopisu souhlasíte se zpracováním osobních údajů v něm obsažených. Zpracování bude probíhat pouze za účelem výběrového řízení na poptávanou pozici. Po jeho ukončení bude životopis zlikvidován. Pokud nám jej chcete ponechat déle, nebo potřebujete jiné informace, prosím volejte na 465519416 nebo pište na personal@sor.cz.