Co Vás čeká?

  • Odpovědnost za zajištění dostupnosti potřebných materiálů a služeb.
  • Navazování a udržování obchodních vztahů s dodavateli, jednání o podmínkách a cenách.
  • Sledování trhu a identifikace nových obchodních příležitostí
  • Řízení celého procesu nákupu od výběru dodavatelů až po dodávku
  • Aktivní účast na výběru a hodnocení dodavatelů, včetně evidence schválených dodavatelů.
  • Sledování a udržování optimálních skladových úrovní.
  • Aktivní spolupráce s odbornými útvary při řešení zásobovacích otázek a neshod.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?

  • Středoškolské vzdělání (technické nebo ekonomické)
  • Komunikativní znalost anglického jazyka (slovem i písmem)
  • Silné dovednosti v jednání a schopnost uzavírat výhodné dohody
  • Schopnost pracovat samostatně i v týmu
  • Schopnost prosazovat změny

Koho by tato práce mohla bavit?

Tato práce může být atraktivní pro ty, které baví obchod a rádi přináší přidanou hodnotu do procesu nákupu a dodavatelského řízení, snadno se přizpůsobují se měnícím se podmínkám a těší je budování vztahů, komunikace a vyjednávání.


Pošlete nám životopis :)



Přegenerovat obrázek


(i) Odesláním životopisu souhlasíte se zpracováním osobních údajů v něm obsažených. Zpracování bude probíhat pouze za účelem výběrového řízení na poptávanou pozici. Po jeho ukončení bude životopis zlikvidován. Pokud nám jej chcete ponechat déle, nebo potřebujete jiné informace, prosím volejte na 739500220 nebo pište na personal@sor.cz.